"לא מוכנים לשיבוץ" • ילדה בת 7 מביתר יושבת בבית מתחילת השנה

ארי וידר 2 Comment on "לא מוכנים לשיבוץ" • ילדה בת 7 מביתר יושבת בבית מתחילת השנה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נ' ילדה שהייתה אמורה לפתוח את השנה בכיתה א' בביתר עילית, עדיין יושבת בביתה, כ-3 חודשים אחרי פתיחת שנת הלימודים וזאת מאחר שלא שובצה לבית הספר אליה רשמו אותה הוריה.

הסיפור החל כבר בשלהי חודש אייר בשנה שעברה. הילדה נ' נרשמה לבית הספר אהבת חסד בביתר עילית, שם ביקשו הוריה להעניק לה את החינוך.

לטענת הוריה של נ' הם נפגשו מייד לאחר הרישום עם הנהלת בית הספר שסירבה לשבץ אותה ללימודים בטענה לחוסר התאמה ברמת הצניעות ואורח החיים.

ההורים הכחישו בתוקף את מרבית הטענות, ואף הסכימו לחתום על תקנון בית הספר בפני אחד מרבני העיר.

לדבריהם הם נאלצו לפנות לעירייה, ולהגיש עררים, אולם גם לאחר כל התהליכים לא שובצה הילדה לבית הספר, כשהעירייה משבצת אותה לבית ספר אחר שלא היה מקובל על ההורים.

אביה של נ' אומר לאתר 'קול חי': "כל הילדים של הגן הצמוד ממשיכים לבית ספר אהבת חסד, ואין שום סיבה שהבת שלי לא תמשיך כמו כולם. גם במחלקת החינוך בעיריית ביתר עילית הסבירו לי שהם לא רואים בעיה לשבץ אותי לבית הספר, אולם וועדת בית הספר סירבה, למרות שהסכמתי לכל התנאים".

הוריה של נ' הגישו ערר לועדת הערר של משרד החינוך שהיה צריך להתכנס היום, אולם לפתע בוטלה וועדת הערר כאשר טרם נקבע מועד חדש. "בינתיים הבת שלי יושבת בבית כבר 3 חודשים כשנדמה שלא באמת אכפת למישהו" אומר האב.

עם זאת גורמים המעורים בנושא אומרים לאתר 'קול חי': "האב החליט שהוא רוצה בית ספר ספציפי, ולמרות שבתו שובצה לבית ספר אחר הוא מעדיף שהיא תשב בבית, ולדעתנו זו בעיה שלו. הוא לא יכול להחליט איפה יהיה השיבוץ".

מעיריית ביתר עילית עדיין לא נמסרה תגובה והיא תפורסם כשתתקבל.

מהמחוז החרדי במשרד החינוך נמסר לאתר 'קול חי' כי בשל בעיות טכניות הערר שנקבע נדחה וייקבע מועד חדש בהקדם.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חבל שעקשנות של הורים דופקת את הילדים
    אגב מה הילדה לומדת מזה ?! לא דברים טובים במיוחד…
    וגם אם היא תתקבל לשם כבר לא הייה לה אמון בבית הספר בלאו הכי

  2. 1

    כ"כ חבל שהילדה צוברת פערים שרק יזיקו לה!! ממליצה על בית ספר חב"ד בביתר, בי"ס מצויין שמקבל את מי שמוכן לחתום על תקנון….